تامین منافع ایران در دریاهای آزاد توسط نیروی دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری که صبح امروز برای تشریح برنامه‌های هفت آذر روز نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: هفتم آذر یادآور عملیات غرور آفرین مروارید است که در این عملیات توان دریایی رژیم بعث عراق از بین رفت و این رژیم دیگر نتوانست از دریا صادرات داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش با ایجاد راهبردهای درست توانسته با وجود تحریم‌ها و فشارها در مسیر ایجاد ایران قوی گام برداشته و در دریاهای آزاد حضور مقتدرانه یافته و منافع ایران اسلامی را تأمین کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران عزیز با رویکرد بشر دوستانه توانسته در آب‌های آزاد حضور یافته و در تأمین امنیت تجارت دریایی و مقابله با دزدان دریایی موفق عمل کند.

در حال تکمیل

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دنیامالی: توسعه دریامحور با محوریت «مکران» و «دریای خزر»…

ج آذر 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه احمد دنیامالی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره ابلاغ سیاست‌های کلی ۹ گانه توسعه دریامحور و الزامات تحقق این سیاست‌ها، اظهار داشت: مقوله دریا به عنوان پیشران توسعه اقتصاد کشور و محور بسیاری از فعالیت‌های حوزه اقتصادی و حمل‌ونقل، نقش بسیار […]

همچنین بخوانید: