استفاده از تکنولوژی G5 توسط اپراتور بندر والنسیا برای بهبود امنیت بندر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شرکت اپراتوری بندر والنسیا با همکاری یک شرکت اسپانیایی فناوری اطلاعات، طرحی برای افزایش بهره وری و امنیت بندر را در قالب تکنولوژی G5 اجرا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت تکتولوژی، اپراتور بندری والنسیا با همکاری تلفونیکا و Mobile World Capital بارسلونا با ادغام فناوری های پیشرفته ارتباطات، از یک شبکه G5برای اتصال جرثقیل ها، وسایل نقلیه و اپراتورها در بندر استفاده خواهد کرد.

هدف از اجرای این طرح به صورت آزمایشی این است که خطرات احتمالی برخورد بین ماشین های سیار و عناصر ثابت، وسایل نقلیه و افراد در ترمینال را به حداقل برساند. در حقیقت این طرح قصد دارد با هماهنگی بیشتر در ترافیک بندر، بندر بارسلونا را به فضایی امن برای افراد شاغل در بندر تبدیل کند.

علاوه بر این یک سیستم هشدار مرکزی نیز در نظر گرفته شده تا رانندگان جرثقیل و کامیون ها یا پرسنل عابر پیاده را در مورد برخورد احتمالی با وسایل ثابت و سیار آگاه کند و در صورت برخورد، یک اعلان فوری به مرکز کنترل ارسال شود.

کارلوس آریاس؛ مدیر عامل اپراتور بندر والنسیا گفت: چنین پروژه هایی به عنوان بخشی از رویه کاری ما  در پایانه های APM، به دنبال نوآوری و بهبود مستمر فعالیت های ترمینال و افزایش امنیت اجرا می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استفاده از متانول سبز به عنوان سوخت در کشتیرانی اروپا/ تولید کشتی های جدید برای کار با متانول

س فروردین 10 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه شرکت آلمانی یونیپر قصد دارد با همکاری دو شرکت فعال در زمینه انرژی و حمل و نقل، طرح استفاده از متانول سبز به عنوان یک سوخت دریایی جایگزین در راستای کربن زدایی از صنعت حمل و نقل را اجرا کند. به گزارش پایگاه […]
متانول سبز ،کشتیرانی اروپا،کشتی های جدید

همچنین بخوانید: