جابجایی 5.5 میلیون تن کالا از شبکه ریلی بندر شهید رجایی/800 متر به خطوط ریلی مجتمع بندری شهید رجایی اضافه شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی بیش از 5.5 میلیون تن کالا از طریق خطوط ریلی در بندر شهید رجایی طی سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد واگن ها حمل کالا نیز در این مدت 13.2 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران درباره اقدامات صورت گرفته در شبکه ریلی  بندرشهید رجایی، اظهار داشت: طی سال گذشته 800 متر خطوط جدید با اعتبار65میلیارد ریال به مجتمع بندری شهید رجایی اضافه شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه در سال گذشته 5 میلیون 525 هزار تن انواع کالا از طریق شبکه ریلی بندر شهید رجایی جابجا شده است، گفت: در مقایسه عملکردی، در همسنجی با مدت مشابه سال 98 رشد 3.72 درصدی حاصل شده است.

گفتنی است؛ بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور از60 کیلومتر خط ریلی برخوردار بوده که شاخه های مختلف این خطوط به 12 محوطه اختصاصی منتهی می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رونق اقتصاد کشور با بهره گیری از توان داخل/ افزایش ۳۵ درصدی درآمد پرشیا هرمز در سال ۹۹

ش اردیبهشت 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، از جمله دستاورد‌های فنی حاصل شده در این شرکت طی سال ۹۹  تعمیرات شناور پردیس کیش ‎ ۵٩‏ یکی از لایروب‌های مؤسسه مکین است  که به علت آبخور بالا و وزن زیاد در شیپ یارد‌های خارج از کشور مورد تعمیرات دوره‌ای قرار می‌گرفت، اما […]

همچنین بخوانید: