ساخت بندر تفریحی در مازندران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، محمدتقی انزان‌پور از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت بندر تفریحی در نوار ساحلی شهرستان نوشهر خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت بندر تفریحی در نوار ساحلی شهرستان نوشهر(منطقه دریا بیشه) موافقت کرده است.

 وی با بیان این که این طرح توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود، گفت: در این بندر تفریحی دو حوضچه و ۱۱ پست اسکله شناور انگشتی، دو موج شکن اصلی و فرعی جمعاً به طول هزار و ۱۷۹ متر، پل دسترسی به صورتشمع و عرشه به طول ۱۳۵ متر و عرض ۱۰ متر پیش‌بینی شده است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه‌های دریایی می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه sm.pmo.ir نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکلات لیزاب دریایی در استانبول (+عکس)

چ خرداد 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس،  رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه قول داده است که سواحل این کشور را از لیزاب یا موسیلاژ دریایی نجات دهد. این پدیده اولین بار در سال ۲۰۰۷ در سواحل دریای ترکیه یافته شد، اما در دریای اژه در نزدیکی یونان هم دیده شده […]

همچنین بخوانید: