۶۰ درصد جابجایی کالاهای اساسی کشور از بندر امام(ره) صورت گرفته است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور به سایر نقاط کشور جابجا شده که حدود ۶۰ درصد این کالا‌ها از مبدا بندر امام (ره) به سایر مناطق کشور حمل شده‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، داریوش امانی در بازدید از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و بررسی آخرین وضعیت جذب کامیون‌ها برای حمل کالاهای اساسی، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بندری موجود  می‌توان روزانه بین 2 هزار  و 400 تا 2هزار و  500 تن کالا جابجا کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۲ میلیون تن کالا در کشور جابجا شده  که از این میزان ۵۰ میلیون تن کالای اساسی بوده است، تصریح کرد: این میزان جابجایی توسط رانندگان در حالی انجام شده که رانندگان با مشکلاتی از جمله تامین لاستیک، روغن و قطعات روبرو بوده اند.

امانی با اشاره به تمهیدات لازم برای حل مشکلات رانندگان، گفت: اقداماتی از جمله تشکیل قرارگاه ستاد جابجایی کالا در سازمان راهداری، راه اندازی برنامه کاربردی اعلام  بار و صدور بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل از مبدا هر استانی برای جابجایی کالاهای استانی خود و هماهنگی با دستگاه های دیگر از جمله این تمهیدات است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورود امارات به بازار انرژی سبز دریایی

ی تیر 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مرین‌پرس؛ شرکت ملی انرژی ابوظبی (TAQA) اعلام کرد: در حال توسعه پروژۀ تبدیل هیدروژن سبز به آمونیاک در مقیاس صنعتی و گسترده است که باعث می‌شود این کشور به بازار انرژی سبز ورود کند. بر این اساس تأسیسات مجتمع تولید آمونیاک از هیدروژن […]

همچنین بخوانید: