خروج روان 3.5 میلیون تن نهاده دامی از بندر امام(ره)/ دستگاه‌های اجرایی برای تامین نهاده های دامی همکاری کنند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی برای تامین نیاز دامداران به نهاده های دامی همکاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدجواد عسکری؛ در حاشیه‌ بازدید از مجتمع بندری امام خمینی(ره) که با هدف پیگیری روند خروج کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از این بندر بود، افزود: حدود ۵ میلیون تن نهاده‌های دامی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) نگهداری می شود که ۳ و نیم تن از میزان مربوط به بخش خصوصی است که به شکل مطلوب و روان در حال خروج است و یک و نیم میلیون تن دیگر متعلق به بخش دولتی است که مشکلاتی در خروج آن همچنان وجود دارد.

وی با اشاره برخی از عوامل احتمالی در اتلاف نهاده‌های دامی حین نگهداری، افزود: ضروری است که وزارت کشور از استانداران بخواهد تا از طریق سازمان حمل و نقل جاده‌ای با ارسال کامیون‌ها به تعداد لازم زمینه را برای تسریع در خروج نهاده‌های کشاورزی و دامی و ثبات بازار مصرف فراهم آورند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تداوم گرمای سوزان و طاقت فرسا در مناطق ساحلی خوزستان

س تیر 22 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با مرین‌پرس افزود:براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های خروجی هواشناسی، با تقویت مرکز پرفشار جناب حاره‌ای و وزش باد گرم، دمای اغلب شهر‌های ساحلی خوزستان از ۵۰ درجه بالای صفر عبور خواهد کرد. وی گفت: از هفته آینده دمای هوای شهر‌های ساحلی […]

همچنین بخوانید: