افزایش تنوع کالاهای صادراتی در بندرامیرآباد/ رشد 10 درصدی صادرات کالا به کشورهای حوزه CIS

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: افزایش تنوع کالاهای صادراتی در دستور کار بندرامیرآباد قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی پور تصریح کرد: بندرامیرآباد با ایجاد مشوق های صادراتی و کمک در تأمین مواد اولیه کارخانه های مستقر در اراضی منطقه ویژه در تلاش است از صادرکنندگان فعال در بندرامیرآباد حمایت کند.

وی به رشد 10 درصدی صادرات کالا از آغاز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در بندرامیرآباد اشاره کرد و افزود: میلگرد، گاردریل، سنگ نما، مصالح ساختمانی، بلوک پیش ساخته، سنگ گرانیت و شکر بخشی از کالاهایی است که از بندرامیرآباد به کشورهای حوزه CIS صادر شده است.

سعیدی پور ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد تنوع در بازارهای صادراتی، خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی و ماهیت استان های شمالی در تولید کالاهای کشاورزی از جمله صیفی جات و مرکبات، بهره برداری از پایانه ترمینال کانتینری یخچالی بندرامیرآباد و نیز سردخانه ایجاد شده در بندر می تواند شرایط مناسبی را برای صادرات این نوع محصولات به کشورهای حوزه دریایی خزر فراهم آورد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیلوی تمام مکانیزه چابهار سال آینده به بهره برداری می رسد/ کاهش هزینه‌های انتقال و نگهداری کالا

د مرداد 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه بزرگترین سیلوی تمام مکانیزه غلات جنوب شرق کشور مجهز به سیستم تخلیه و دو خط انتقال از اسکله‌ها با ظرفیت ۱۲۰۰ تن در ساعت، سال آینده به بهره برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیلوی ۱۰۰ هزار تنی […]
سیلوی تمام مکانیزه چابهار سال آینده به بهره برداری می رسد/ کاهش هزینه‌های انتقال و نگهداری کالا

همچنین بخوانید: