هشدار به آسیا برای تداوم تاخیر در عملیات تخلیه و بارگیری بنادر چین

زمان مطالعه: 1 دقیقه



بسته شدن نسبی ترمینال های بندری در چین به دلیل شیوع کرونا، زنگ خطر تاخیرهای طولانی مدت در صادرات و واردات را در فیلیپین و کشورهای آسیایی به صدا درآورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت استراتژی، اداره بنادر فیلیپین (PPA) واردکنندگان و صادرکنندگان مستقر در فیلیپین را تشویق می کند تا تصمیمات جدید عملیاتی لازم را اتخاذ کنند زیرا انتظار می رود به دلیل تعطیلی نسبی چندین بندر در چین به دلیل کووید19 عملیات تخلیه و بارگیری با مشکل همراه باشد و کالاها و محموله ها با تاخیر به مقصد برسند.

جی دانیل آر سانتیاگو، مدیر کل اداره بنادر فیلیپین در این خصوص گفت: ما باید برای آینده نزدیک آماده شویم؛ عواقب تأخیر در حمل محموله به دلیل ازدحام موجود در این بنادر و تاخیر در عملیات در نهایت متوجه ما نیز خواهد بود. به همین منظور ما همه واردکنندگان و صادرکنندگان را تشویق می کنیم تا اقدامات لازم را برای تعدیل و ایمن سازی عملیات خود برای کاهش تأثیر کندی یا تعطیلی نسبی بنادر بزرگ چین انجام دهند.

بندر نینگبوژوشان اخیراً به دلیل شیوع مجدد کووید 19 مجبور به بستن یکی از پایانه های خود شده است و در حال حاضر ازدحام بر دیگر بنادر چین تأثیر گذاشته است. بندر یانتیان در شنژن در ماه مه نیز به دنبال شیوع جداگانه بسته شد.

به گفته PPA، حجم قابل توجهی از واردات و صادرات فیلیپین و کشورهای همسایه چین از طریق بنادر ترانشیپی چین انجام می شود. و بسته شدن نسبی ترمینال ها در این کشور می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی واردات و صادرات در کشورهای شرق آسیا داشته باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چین؛ بزرگترین کشتی کروز تمام الکتریکی دنیا را می سازد

س شهریور 2 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه چین به منظور توسعه سبز کشتیرانی در آبهای خود، بزرگترین کشتی کروز تمام الکتریکی دنیا را با فناوری جدید شارژ الکتریکی می سازد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، به نقل از سی ترید مریتایم، چین در حال ساخت بزرگترین […]
کشتی تفریحی، چین

همچنین بخوانید: