بروزرسانی اطلاعات سرمایه گذاری بندرامیرآباد/ شفافیت و فراهم سازی فرصت های برابر برای تمام صاحبان سرمایه و کارآفرینان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اطلاعات سرمایه گذاری بندرامیرآباد در سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران به روز رسانی شد.

بندرامیرآباد، به منظور شفافیت و فراهم سازی فرصت های برابر برای تمام صاحبان سرمایه و کارآفرینان تلاش دارد با بارگذاری و بروزرسانی فرصت های سرمایه گذاری خود در سامانه سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران ، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی را جهت سرمایه گذاری در این بندر ترغیب کند.

سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، سامانه‌ای است که توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه اندازی تا خدمات ویژه آن به صورت یکپارچه و متمرکز در اختیار متقاضیان قرار گیرد. 

ثبت جواز تأسیس واحد صنعتی، پروانه بهره برداری، کمیسیون ارزش افزوده و گواهی تولید در حوزه صنعت و تولید، ثبت سفارش ورود کالا به مناطق در حوزه تجارت بین الملل و همچنین مجوز فعالیت و کد شیما  و درخواست سرمایه گذاری در حوزه راه اندازی کسب و کار ، بخشی از خدمات ارائه شده در این سامانه است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اندونزی یک نفتکش را توقیف کرد

پ شهریور 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از رویترز، نیروی دریایی اندونزی از توقیف یک فروند نفتکش خبر داد که با پرچم پاناما در حال تردد بود. گفته می شود که این نفتکش بدون داشتن مجوزهای لازم و در حالی که مقصد مشخصی نداشت، در حال حمل بیش […]

همچنین بخوانید: