ایران در ایجاد صلح و دوستی بین المللی پیشتاز است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره رقابت‌های جام دریا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایران در رقابت‌هایی که شرکت می‌کند به دنبال کسب رتبه نیست بلکه هدف ما آزمایش میزان توانمندی نیروهایمان در سطح بین الملل است.

وی افزود: مهمترین هدف حضور نیروی دریایی در جام دریا، دیپلماسی دفاعی و دریایی است.

امیر ایرانی ادامه داد: نیروی دریایی نیرویی است که می‌تواند با هر کشوری که به آب‌ها دسترسی دارد ارتباط بگیرد و در این ارتباط‌ها به دنبال افزایش و تقویت دوستی بین کشورها هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: در تلاشیم این دوستی‌ها را به عنوان الگو در بین کشورهای حاشیه خزر حفظ کرده و ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به پیشتازی ایران در برقراری و تقویت صلح و دوستی بین المللی، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به تداوم ارتباط و توجه به جوامع بشری و گفتمان بین دولت‌ها توجه ویژه دارد.

امیر ایرانی اضافه کرد: در رقابت‌های جام دریا چون به عنوان مسابقه بود تلاش کردیم که با رقابتی سالم در کنار رفاقت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی همچنین گفت: در تلاشیم در آینده با برگزاری رزمایش‌های مرکب و مشترک و دید و بازدیدها از کشورهای حاشیه خزر به همه جهان الگوی مودت برادری و دوستی را در صلح و صفا نشان دهیم

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقال زباله به بیرون خور بندر گناوه با مشکل روبرو است

ج شهریور 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه داود بهادری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: خور این بندر  هر روز  بوسیله یک فروند قایق موتوری که این اداره به نیابت از اداره کل استان بوشهر آن را برای پاکسازی بکار گرفته است، فعالیت دارد و به تناوب اگر احساس نیاز به قایق‌های […]

همچنین بخوانید: