نخستین بخش کالاهای متروکه از بندرامیرآباد خارج شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندرامیرآباد اعلام کرد: نخستین بخش از کالاهای متروکه در بندرامیرآباد به سازمان اموال تملیکی واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی پور با بیان اینکه بخش اول کالاهای متروکه به میزان 120 تن از بندرامیرآباد خارج شد، اظهارداشت: با ورود قوه قضاییه به موضوع تسهیل خروج کالاهای اساسی و دسترسی سریع آن به بازار مصرف مقرر شد ظرف مدت یک ماه کالاهای اساسی که در انبارهای بندرامیرآباد متروکه شده اند توسط سازمان اموال تملیکی از بنادر خارج شود.

سعیدی پور با بیان اینکه بندرامیرآباد از ظرفیت های بسیار بالای نگهداری کالاهای اساسی در سیلوها و انبارها برخوردار است، خاطرنشان کرد: تخلیه و خروج به موقع کالا از انبارها و سیلوهای بندر موجب ایجاد ترافیک دریایی بیشتر و پذیرش کشتی های حامل کالاهای اساسی با کمترین توقف در لنگر گاه ها می شود.

مدیرکل بندرامیرآباد اظهار داشت: با توافق و تکلیفی که به عهده سازمان اموال تملیکی قرار گرفت ، مقرر شد باقیمانده کالاهای متروکه شده در بندرامیرآباد در چند مرحله متوالی تا پاکسازی کامل انبارها از بندر خارج شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرکت کشتیرانی MSC بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری در دنیا می شود

س آذر 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه شرکت کشتیرانی MSC با خرید کشتی های جدید، بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری در دنیا از نظر ظرفیت خواهد شد و از رقیب دیرینه خود مرسک پیشی می گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم اگزکتیو، تحلیلگران […]
کشتیرانی MSC، کشتی های جدید،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: