شرکت کشتیرانی MSC بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری در دنیا می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شرکت کشتیرانی MSC با خرید کشتی های جدید، بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری در دنیا از نظر ظرفیت خواهد شد و از رقیب دیرینه خود مرسک پیشی می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم اگزکتیو، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که شرکت کشتیرانی MSC در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین حامل کانتینری جهان با پیشی گرفتن از خطوط کانتینری مرسک است. گمانه زنی ها حاکی از ان است که شرکت MSC با سفارش کشتی های کانتینری فوق العاده بزرگ در اوایل سال جاری در چین و خریدهای متعدد کشتی های دست دوم و اضافه کردن آنها به ناوگان خود از شرکت رقیب از نظر ظرفیت، پیشی خواهد گرفت.

‏Alphaliner که یکی از تحلیلگران معتبر صنعت دریانوردی است، در لیست 100 شرکت برتر کشتیرانی کانتینری در دنیا هنوز Maersk را به عنوان اولین شرکت قرار داده است. این در حالی است که شرکت مرسک تنها با 10929 TEU بیشتر در ظرفیت کل نسبت به MSC پیشرو است. هر دو شرکت 16.9 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. 

مرسک مجموعاً دارای 731 کشتی در ناوگان خود است که مالکیت 323 کشتی با ظرفیت 2.5 میلیون TEU را در اختیار داشته و 408 کشتی با ظرفیت 1.8 میلیون TEU به صورت چارتر در این شرکت فعالیت می کند.  

‏Alphaliner ناوگان فعلی شرکت کشتیرانی MSC  را در مجموع 633 کشتی اعلام کرده است. MSC مالک 251 کشتی با ظرفیت کلی کمتر از 1.5 میلیون TEU است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب ناصری خرمشهر

س آذر 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد فخری زاده در گفتگو با مرین‌پرس افزود: در این طرح همه بخش‌های تالاب ناصری خرمشهر با همکاری کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست مورد رصد و پایش قرار گرفت. وی پایش بیماری‌های مختلف در سطح تالاب ها را از وظایف مهم دامپزشکی و محیط زیست برشمرد […]

همچنین بخوانید: