ساماندهی قایق‌های بی‌هویت اسکله های صیادی بوشهر آغاز شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بازرسی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از اسحاق شهبازی اعلام کرد: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر اخیر استانی خود به بوشهر دستور داد ل مشکلات صیادان بنادر این استان برطرف شود که در این ارتباط جلسه‌های مستمر برگزار، مشکلات احصاء و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شد.

وی بیان کرد: جلسه‌هایی در این زمینه با حضور مسئولان مربوطه و نمایندگان صیادان برگزار و خواسته‌های این قشر از جامعه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

شهبازی ادامه داد: در مورد بخشی از مشکلات نیاز به اتخاذ تدابیری در استان بوشهر بود که اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد و نسبت به مواردی هم که نیاز به تصمیم‌گیری در مرکز کشور داشت، گزارشی تهیه و به ریاست سازمان بازرسی کل کشور ارسال شد.

وی افزود: در راستای دستور رئیس سازمان بازرسی پیرامون ساماندهی قایق‌های بی‌هویت، با ورود بازرسی استان و برگزاری جلسه با مسئولان اداره‌کل شیلات، این اقدام با هماهنگی شورای تامین در حال انجام است. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ۲۶ دی ماه و در جریان سفر استانی بوشهر، در جمع صیادان، ملوانان، قایق‌داران و کشتی داران اسکله صیادی بوشهر (اسکله شیلات) حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به بازرس کل استان بوشهر مأموریت داد در  برگزاری جلساتی مشکلات این قشر بررسی و آسیب‌شناسی شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار بر ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن قایق‌های بی‌هویت تأکید کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت دهه مبارک فجر – ایزوایکو

س بهمن 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.   به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در پیام سلمان ضربی […]

همچنین بخوانید: