افزایش 2.4 مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سخنگوی سازمان ساتبا اعلام کرد روند احداث نیروگاه های خورشیدی پشت بامی در کشور با سیاست های حمایتی سازمان ساتبا همچنان در مسیر رشد قرار دارد.

به گزارش «مرین‌پرس» جعفر محمدنژاد سیگارودی گفت: در دوماه اخیر با راه اندازی و بهره برداری از 415 واحد نیروگاه خورشیدی انشعابی، بیش از 2.4 مگاوات به ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر کشور افزوده شد.

سیگارودی با اشاره به نقش حمایتی سازمان ساتبا و هماهنگی مناسب ایجاد شده با شرکت های توزیع برق کشور در این خصوص افزود: تاکنون بیش از 6674 واحد نیروگاه خورشیدی انشعابی در کشور به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین ورود سازمان های حمایتی مانند کمیته امداد امام(ره)، سازمان بسیج مستضعفین و … به این حوزه با هدف ایجاد اشتغال برای خانواده های محروم در مناطق روستایی از طریق احداث نیروگاه های خورشیدی در قالب قراردادخرید تضمینی 20ساله با سازمان ساتبا را بسیار مهم برشمرد و پیش بینی کرد روند توسعه و احداث نیروگاه های خورشیدی خانگی همچنان پرشتاب و ادامه دار خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناور حامل ۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار توقیف شد

ی اسفند 8 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با مرین‌پرس در بوشهر با اشاره به شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در بندر دلوار اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مأموران مرزبانی استان بوشهر موفق شدند یک فروند شناور باری حامل […]

همچنین بخوانید: