رشد 6 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری در بندر خرمشهر در سال گذشته

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 6 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری TEU طی 12 ماهه سال 1400در بندر خرمشهر خبر داد و گفت: در این مدت حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بندرخرمشهر به 20 هزار و730 TEU رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی درباره عملکرد 12 ماهه سال 1400 بندر خرمشهر، اظهار داشت: طی این مدت بیش از 3 میلیون و 181 هزار و 486تن تخلیه و بارگیری کالا در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است که کالاهای ساختمانی، محصولات کشاورزی و دامی، فلزات و کالاهای معدنی عمده کالاهای صادراتی را تشکیل می دهد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص عملکرد  فعالیت ریلی در بندر خرمشهر گفت: طی این مدت یک هزار و 944 واگن از خط راه آهن بندر خرمشهر جابجا شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 85 درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: طي این مدت تردد یکصد و 49 هزار و 46  دستگاه کامیون وهمچنین 869 فروند شناور زیر  هزار تن در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد 13 و 18 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، میزان تخلیه خودرو در 12 ماهه سال 1400در بندر خرمشهر را دو هزار و 392 دستگاه اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 12 درصدی برخوردار است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بزرگترین بندر کانتینری چین قرنطینه شد

س فروردین 9 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از لویدز‌لیست، قرنطینه این بندر به عنوان بزرگترین قرنطینه سراسری در تاریخ چین طی دو سال  به شمار می‌رود، زیرا  طی سه روز تست ۸۵۰۰  نفر  مثبت گزارش شده است که  در نهایت منجر به قرنطینه این بندر شد. بر اساس […]

همچنین بخوانید: