سفر دریایی 38 هزار مسافر در تعطیلات نوروز بندرامیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز در سواحل تحت حاکمیت بندرامیرآباد 38 هزار مسافر، خدمات تفریحی دریایی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در طرح تسهیل سفرهای دریاییِ سواحل تحت حاکمیت بندرامیرآباد که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و به مدت 20 روز ادامه داشت، در مجموع 6 هزار نوبت سفر دریایی با رعایت الزامات ایمنی  به ثبت رسید.

از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی در مجموع 38 هزار مسافر دریایی از خدمات قایق های تفریحی بندرامیرآباداستفاده کردند که رشد 8 برابری را نسبت به سال ۹۸ و پیش از شیوع کرونا نشان می‌دهد.

بیش‌ترین حجم روزانه مسافران دریایی از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال مربوط به روز دهم فروردین ماه با 3 هزار و 800 مسافر بود که بخش عمده این مسافران در سواحل فرح آباد ساری از قایق های تفریحی، خدمات دریافت کردند.

از آغاز اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تاکنون بالغ بر 300 هزار مسافر از سواحل تحت حاکمیت بندرامیرآباد از قبیل پلاژهای فرح آباد ساری، مروارید نکا، سواحل منطقه حفاظت شده میانکاله و …  بازدید کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نخستین زمین مینی فوتبال استاندارد در بندرامام(ره) آماده بهره برداری شد

س فروردین 16 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه نخستین زمین مینی‌فوتبال استاندارد در خوزستان با هدف توسعه سرانه‌ زیرساخت‌های ورزشی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) آماده بهره‌برداری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عملیات نصب و راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی منطبق با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال به […]
نخستین زمین مینی فوتبال استاندارد در بندرامام(ره) آماده بهره برداری شد

همچنین بخوانید: