ارتش جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم در برابر تهدیدات دشمنان است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در دیدار با امیر دریادار دوم رضا قربانی ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان و فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اتفاقات جدیدی که امروز در نیروی دریایی راهبردی می‌افتد را موجب تأمین امنیت برای ایران اسلامی دانست و حضور نداجا در دریاها، در گام دوم انقلاب را باعث افتخار و عزت برای جمهوری اسلامی توصیف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: کشورهای استکباری به ویژه رژیم صهیونیستی مبهوت و نظاره‌گر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بالاخص نیروی دریایی هستند.

سردار سرتیپ دوم جعفری، سختی شرایط کارکنان کار در ماموریت های ۱۰۰روزه و دوری از خانواده ها را مصداق مجاهدت خاموش دانست.

وی تصریح کرد: حضور ارتش در مناطق محروم و مرزی جنوبی و جنوب شرق مثل جاسک و اسکان خانواده ها در این مناطق، اقدام مبارکی است که برای بر روی ارتقاء فرهنگ و معیشت مردم محلی، ارتباط مستقیم دارد و همین امر مایه امید و افتخار برای هم میهنان و برای دشمنان موجب یأس و ناامیدی است.

سرتیپ دوم جعفری افزود: بنده به نیابت از مجموعه انتظامی استان هرمزگان، فرا رسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض میکنم و به عنوان یک شهروند، مدیون زحمات شما هستم که این عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردید.

همچنین در این دیدار، امیر دریادار دوم رضا قربانی ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان، ۲۹ فروردین را نه تنها متعلق به ارتش، بلکه متعلق به تمام نیروهای مسلح دانست و افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی زمانی که در ۲۹ فروردین ارتش را مستحکم کرد فرمود: این ارتش، ارتشی اسلامی است.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا ادامه داد: کارکنان نیروی دریایی راهبردی، در صحنه دریا با بصیرت و ولایتمداری توانستند به خودباوری برسند و تجهیزاتی که زمانی در کشورهای غربی ساخته می شد، خودشان تولید کرده و در دریاها را یکی پس از دیگری طی نموده و این حرکات اتفاق نمی‌افتاد جز با رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) کارکنان جان برکف نیروی انتظامی، با انگیزه انقلابی علیرغم وجود هجمه های فرهنگی دشمنان، همیشه بیدار و استوار ایستاده و امنیت را در شهرها برقرار کرده و این نمونه‌ای از حضور ولایتمدارانه است.

امیر دریادار دوم رضا قربانی، ابراز امیدواری کرد: ۲۹ فروردین یک شروع و تقدیر این بوده تا زیر پرچم اسلام حرکتی انقلابی شروع شود و به حکومت و تمدن نوین اسلامی خط بشود و آرزومندیم، خداوند لباس سربازی ولایت ما را به لباس سربازی آقا امام زمان مبدل کند.

در پایان، ارشد نظامی آجا در هرمزگان، با اشاره به سفر فرماندهی معظم کل قوا به بندرعباس گفت: معظم له در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی راهبردی فرمودند: هر کار عملیاتی شما، هر کار آموزشی و پشتیبانی شما، یک حسنه است و این اقدامات نوعی مجاهدت خاموش است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد قاطع و شدید با صید مخرب غیرمجاز ترال

س فروردین 30 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از فارس، مدیرکل شیلات هرمزگان صبح امروز در اولین نشست شواری حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سال ۱۴۰۱ که با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات استان، سرپرست یگان حفاظت منابع […]

همچنین بخوانید: