ضرورت تکمیل تجهیزات دریایی و بندری در سال ۱۴۰۱/ رفع نواقص و کاستی‌های سفرهای دریایی/ اجرایی شدن توافقنامه ‌های ایران و قطر در حوزه دریایی و بندری در دستور کار

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم آمادگی کامل همه‌ واحدهای دریایی، بندری و مهندسی، جهت ارائه خدمات و تسهیل فعالیت‌های بازرگانی و پشتیبانی تجاری، در سال جاری، تاکید کرد و گفت: ۱۴۰۱، سال پرکاری خواهد بود و تمامی طرح‌ها و پروژه‌ های عمرانی، تجهیزاتی و سرمایه ‌گذاری، براساس برنامه و بودجه مصوب، پیگیری و اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران و معاونان این سازمان در سال جاری، با اشاره به مدیریت و انجام سفرهای دریایی ایمن در نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد: معاونت امور دریایی، به عنوان متولی سفرها و گردشگری دریایی در کشور، باید برای رفع نواقص و کاستی‌های موجود در این حوزه به سرعت دست به کار شود و برنامه مدون و مطالعه‌ شده‌ای را برای اجرای سفرها و گردشگری دریایی بی عیب و نقص و تسهیل‌کننده‌، جهت همه ایام سال، طراحی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرایی شدن توافقنامه‌های دریایی و بندری بین تهران و دوحه در سفر اخیر وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات کشور قطر به ایران، اظهار داشت: سفر دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان کشور است، بنابراین این امر باید به سرعت عملیاتی شود و مشکلات موجود در این زمینه مانند شناور‌های مناسب، اسکله‌های مخصوص پهلوگیری شناورهای مسافری و گردشگری و ترمینال مجهز، بدون فوت وقت، برطرف شود.

مدیر عامل سازمان سازمان بنادر همچنین از تکمیل تجهیزات بندری و دریایی، با منابع این سازمان و بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و گفت: کلیه مصوبات این شورا و سایر تصمیمات هیأت عامل در سفر به بنادر باید با نظارت و هدایت مدیران، مطابق با برنامه و طرح جامع بنادر، اجرایی و عملیاتی شود.

صفایی با بیان اینکه هیچ حرف بدون عمل و هیچ تصمیم غیر اجرایی، در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست، افزود: جلسات و هم اندیشی ارگان‌ های دریایی، به جهت اینکه کلیه ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی کشور، برای رفع مشکلات و چالش‌های اساسی حمل‌ونقل دریایی، هم‌راستا و هم‌جهت باشند، بسیار مهم است و باید به سرعت این جلسات برگزار شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جام جهانی؛ بهترین فرصت صادرات کالا و جابجایی مسافر به قطر/ نقش بی‌بدیل بنادر ایران در پشتیبانی از برگزاری جام جهانی/ رئیس جمهور برای تخصیص سوخت یارانه‌ای به شناورها ورود کند

د اردیبهشت 5 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور درخواست کرد تا در رابطه با تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای متقاضی تردد به قطر در حوزه پشتیبانی از جام جهانی فوتبال، دستور لازم را صادر کند. اسماعیل حسین زهی در […]
اسماعیل حسین زهی، نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس، صادرات کالا ، جابجایی مسافر ،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: