بهره برداری پیش از موعد از انبار ۹۰۰۰ متری بندر شهید بهشتی چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از بهره برداری پیش از موعد پروژه سرمایه گذاری احداث انبار ۹هزارمتری چندمنظوره در بندر شهید بهشتی خبر داد و گفت: طرح های سرمایه گذاری برای ارتقای ظرفیت نگهداری و پذیرش کشتی‌های حامل کالاهای اساسی زودتر از برنامه به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی افزود: در راستای افزایش ظرفیت انبارش کالا، تسریع در تخلیه و بارگیری و نگهداری استاندارد کالا با سرمایه گذاری بخش خصوصی عملیات اجرایی احداث یک باب انبار نگهداری کالا در زمینی به مساحت ۱.۷ هکتار با مدت قرارداد ۲۰ ساله و به صورت BOT در بندر شهید بهشتی آغاز شد که خوشبختانه زودتر از برنامه زمانبندی به بهره برداری رسید.

 وی با اشاره به محقق شدن سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و وضعیت مطلوب پروژه های سرمایه گذاری، اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های لجستیکی بندر چابهار با استفاده از طرح‌های بخش خصوصی و توسعه کسب و کارهای بندری و ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف سال جاری است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قهرمانی تیم رفاه و پشتیبانی در مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بنادر/ تیم امور نقلیه پدیده بازی‌های فوتسال

ش اردیبهشت 10 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مسابقات فوتبال سالنی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی(جام رمضان) با قهرمانی تیم رفاه و پشتیبانی به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، ششمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان این سازمان که با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی آغاز شده […]
ششمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: