پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت عید سعید فطر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی پیامی فرارسیدن ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل  سازمان بنادر و دریانوردی بدین شرح است:

اللهمَّ اَهْلَ الکبْریاءِ وَالعَظَمَةِ، وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ

رمضان، زیباترین جلوه ارتباط انسان با معبود باری‌تعالی و نمود روشنی از گشایش درهای رحمت به روی مومنان است و بی شک آنان که برکت رمضان را به دل و جان فراخواندند، اکنون با قلبی آکنده از ایمان و باور، عید فطر را به سرور می نشینند.

اکنون که حلاوت نزدیک شدن روز شرافت و کرامت و عید بزرگ مسلمین، دشواری وداع با موسم نزول و بهار قرآن، ماه عزیز رمضان را آسان می سازد، امیدوارم پروردگار منان به شکرانه توحید و  به پاس سرافرازی در بندگی و خاکساری حضرت حق (جلّ جلاله)، خروج از ماه مبارک را برای همه ما خروج از تمامی گناهان قرار بدهد.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جامعه بزرگ دریایی و همکاران گرانقدر سازمان بنادر و دریانوردی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و رحمت و مغفرت واسعه مسألت دارم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همکاری بندر بوشهر با قطر در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲

د اردیبهشت 12 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس محمد شکیبی گفت: این تفاهم نامه به منظور انجام هرچه بهتر مراودات تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک امضاء خواهد شد تا از ظرفیت‌های دریایی و بندری دو طرف در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به بهترین شکل استفاده شود. به گزارش مرین‌پرس به […]

همچنین بخوانید: