شیلات کارت برای بهره‌برداران استان تهران صادر می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، نورالله حسینی اظهار داشت:  شیلات کارت باهدف تامین سرمایه در گردش واحدهای آبزی پروری و به منظور تهیه وتامین بچه ماهی وخوراک آبزیان وسایر نهاده های مورد نیاز آبزی پروران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بهره برداران شیلاتی می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش تامین نهاده های  مورد نیازتولید از این تسهیلات استفاده کنند.

به گفته حسینی، بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی مدیریت جهاد کشاورزی، تسهیلات یارانه‌دار خرید نهاده‌های مورد نیاز آبزی پروری راپرداخت می کند.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه سیتا بانک کشاورزی به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان های تابعه مراجعه کنند تا به بانک معرفی شوند.

سامانه سیتا جهاد کشاورزی راه اندازی شده است تا کلیه دامداران و کشاورزانی که برای راه اندازی پروژه های دامپروری و کشاورزی نیاز به دریافت تسهیلات دارند، در این سامانه ثبت نام کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میراث فرهنگی دریایی به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی فضای دریایی و مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی

ی خرداد 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهرامین ادیبی پارلمان و شورای اروپا بخشنامه 89/2014 در قالب یک چارچوبی برای برنامه‌ریزی فضایی دریا (MSP/marine spatial planning) با هدف ارتقای پایداری از نظر رشد اقتصاد دریایی -Blue economy-، توسعه مناطق دریایی و استفاده از منابع دریایی تدوین نموده.  در این بخشنامه میراث فرهنگ دریایی (Maritime […]
بقایای شناور تاریخی و چوبی کرگانرود در تالش که در حال تخریب است

همچنین بخوانید: