آغاز دوره آموزشی اطفاء حریق در بنادر صیادی سیستان و بلوچستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دوره آموزش عملی اطفاء حریق توسط تیم های ایمنی و حفاظت دریایی و HSE اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر صیادی رمین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، دوره آموزشی اطفاء حریق در بنادر صیادی سیستان و بلوچستان با هدف ارتقاء آگاهی از خطرات احتمالی آتش سوزی و نحوه مقابله با آن برای صیادان بندر رمین برگزار شد تا ضمن آشنایی با اصول مقابله با آتش، صیادان محلی بتوانند در مواقع ضروری جان خود و دیگران را نجات دهند.

با توجه به لزوم آشنایی خدمه شناورهای سنتی به روش های مقابله با حریق و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی، اداره کل بنادر و دریانوردی با محوریت دو اداره  ایمنی و حفاظت دریایی و HSE بندر به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق با استفاده از خاموش کننده های دستی در بنادر صیادی استان اقدام کرده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز صنعت – ایزوایکو

پ تیر 9 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه   دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو طی پیامی روز صنعت را به عموم صنعتگران کشور تبریک گفت، به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) […]

همچنین بخوانید: