حمایت از تولید و اشتغال مولد رویکرد مهم دستگاه قضاست

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل شیلات استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بی‌نظیری در ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های تولیدی و صنعتی دارد که صنعت آبزیان یکی از این ظرفیت‌هاست.

وی شناسایی قابلیت‌های اقتصادی استان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حوزه شیلات از نقشی تأثیر گذار در رونق و توسعه اقتصاد استان و کشور برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه صنعت شیلات از صنایع پردرآمد با زمینه‌های اشتغال مناسب است، گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل در راستای تحقق اهداف شیلات اردبیل به منظور رشد تولید و اشتغالزایی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

کثیرلو ایجاد واحدهای تولید آبزیان سردآبی و گرم آبی در اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: انتظار می‌رود در مجموعه شیلات اردبیل با توجه به مدیریت مناسب در این مجموعه شاهد درخشش و رونق بیش از پیش صنعت آبزی پروری باشیم.

وی وجود جدیت و انگیزه و روحیه انقلابی در مدیران دستگاه‌های اجرایی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مهم ارزیابی و تصریح کرد: تحقق شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین جز با روحیه جهادی ممکن نیست.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در سال جدید خود را موظف می‌دانیم با جدیت و برنامه‌ریزی و در همکاری با مسئولان اجرایی، در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار حکیمانه ایشان برای امسال، گامی ماندگار برداشته و اجازه ندهیم هیچ بهانه‌ای از جمله تحریم، کرونا و… چرخ صنعت و موتور خدمت‌رسانی را متوقف کند.

کثیرلو با بیان اینکه انتخاب شعار امسال نیاز جدی کشور است، افزود: همه کسانی که مسئولیت دارند باید برای رفع موانع تولید کمک و پشتیبانی کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تردد دریایی در قشم مجدداً آغاز شد

چ مرداد 5 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، در حال حاضر به دلیل افزایش سرعت باد و تلاطم دریا، فقط تردد شناورهای بزرگتر مسافری (گروه A) در مسیر قشم و بندرعباس در حال انجام است. بنادر پهل خمیر و لافت قشم که به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریایی از ساعت […]

همچنین بخوانید: