بررسی توسعه ظرفیت‌های گردشگری دریایی در سواحل شرق خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



حبیب آقاجری؛ نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی(ره) و فریدون بندری؛ فرماندار شهرستان ماهشهر با همراهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن بازدید از سواحل شرق استان حد فاصل شهرستان‌ های هندیجان و ماهشهر، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مناطق را به منظور توسعه گردشگری دریایی بررسی کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقائی در این بازدید با هدف توسعه گردشگری دریایی از  سواحل ماسه‌ای سریم،  موج شکن قمر و خور غزاله صورت گرفت، خاطرنشان کرد: سواحل سریم  از معدود سواحل شنی استان در امتداد سواحل بندر سجافی، در فاصله ٣٠ کیلومتری شهرستان هندیجان و همجوار با موج‌شکن قمر و خور غزاله می‌باشد که باتوجه به عمق مناسب این خوریات از پتانسیل خوبی جهت سرمایه‌گذاری و کمک به رونق گردشگری دریایی و توسعه اقتصاد دریامحور برخوردار می باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افتتاح بندرچند منظوره بندر خمیر آرزوی دیرینه مردم است/ تاکید بر رعایت الزامات زیست محیطی

ج مرداد 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،افتتاح بندر‌ چندمنظوره خمیر را یکی از آرزوی‌های دیرینه مردم این شهرستان دانست که در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، احمد مرادی در  بازدید از […]
افتتاح بندرچند منظوره بندر خمیر آرزوی دیرینه مردم است/ تاکید بر رعایت الزامات زیست محیطی

همچنین بخوانید: