تامین خوراک با کیفیت نقش تعیین کننده در آبزی‌پروری دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «سید حسین حسینی» در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته، بر نقش و اهمیت خوراک در آبزی‌پروری تاکید کرد و گفت: در پرورش ماهیان، اصلی‌ترین مساله، تامین غذای مناسب و باکیفیت بالاست که به راحتی توسط ماهی جذب و هضم شود، بنابراین پرورش آبزیان زمانی دارای رشد سریع‌تر و مقرون به صرفه خواهد بود که با غذای باکیفیت همراه باشد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور شیلات افزود: در واقع کارشناسان و آبزی‌پروران حرفه‌ای، از طریق تامین خوراک باکیفیت قادر به بهینه‌سازی مدیریت مزرعه و تولید خواهند بود.

حسینی تصریح کرد: موضوع آبزیان و آبزی‌پروری فضای بکری است که جای توسعه بسیار دارد و کسی که در حوزه تولید خوراک، بتواند خوراک آبزیان تولید کند بدین معنی است که از بالاترین فناوری و دانش روز در این زمینه برخوردار است؛ زیرا بهترین فرمولاسیون و تنوع را در تولید خود لحاظ می‌کند.

وی برگزاری این نمایشگاه را در تحرک‌بخشی به تولید و صادرات فرآورده‌های دامی و طیور و معرفی توانمندی‌های کشورمان در تولید انواع محصولات کشاورزی و صادرات آنها بسیار موثر دانست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نقش نیروی دریایی ارتش در تامین امنیت تنگه هرمز راهبردی است

ی شهریور 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجهیزات جدید به ناوگان جنوب نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس الحاق شد. سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش گفت: امروز […]

همچنین بخوانید: