برگزاری ۱۰ دوره آموزشی ویژه جامعه صیادی خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه جامعه صیادی استان خوزستان خبر داد و گفت: برای برگزاری ۱۰ دوره آموزشی از آبان ماه لغایت اسفندماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

علی دانش‌مهر در گفت و گو با مرین‌پرس از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه جامعه صیادی استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: برای برگزاری ۱۰ دوره آموزشی از آبان ماه لغایت اسفندماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: امنیت دریانوردی، امداد و نجات در دریا، آشنایی با دریابست، قوانین و مقررات بندری و صیادی و حفظ کیفیت آبزیان، تکنولوژی صید، ماهی شناسی کاربردی و بیومتری گونه‌های تجاری از عناوین این دوره‌ها هستند.

دانش‌مهر اهداف برگزاری این دوره‌ها را ارتقاء سطح دانش جامعه صیادی، افزایش ایمنی دریانوردی، کاهش حوادث دریایی و آشنایی با آموزش‌های لازم جهت استفاده از فناوری و تجهیزات به روز جهت ترویج روش‌های استاندارد صید و حفاظت از زیستگاه‌های آبزیان برشمرد.

وی تصریح کرد: این دوره‌ها با تدریس کارشناسان صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان در شهرهای هندیجان، اروندکنار، ماهشهر و آبادان در حال برگزاری است و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی در پایان مدارک و گواهینامه رسمی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست دبیر‌کل سازمان ملل از جهانیان برای نجات کرۀ زمین

س آبان 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، “آنتونیو گوترش” دبیرکل سازمان ملل دیروز در آغاز اجلاس اقلیمی موسوم به cop27 که در شرم الشیخ مصر افتتاح شد ضمن اشاره به اینکه دنیا در یک مسیر جهنم آب و هوایی قرار دارد خطاب به همۀ کشور‌های شرکت کننده گفت: همکاری و […]

همچنین بخوانید: