بنادر و دریانوردی گیلان و بوشهر به عنوان بندر پژوهشی برتر معرفی شدند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



همزمان با هفته پژوهش، بنادر و دریانوردی استان­های گیلان و بوشهر به عنوان بنادر برتر در پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع­رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، انتخاب بنادر و دریانوردی استان­های گیلان و بوشهر به مناسبت هفته پژوهش و در راستای تحقق ماموریت های پژوهشی در این سازمان و به موجب آنچه که «ترویج و تسلط گفتمان علمی در جامعه» خوانده می شود ، به عنوان بندر پژوهشی برتر در سال 1401 معرفی و تقدیر شدند.

حسن بیک­محمدلو، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر با اهدای لوح تقدیر جداگانه، از حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و محمد شکیبی نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در توسعه و ترویج روحیه علمی و اقدمات موثر در خصوص تولید و مستندسازی دانش دریایی و بندری قدردانی کرد.

 عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در این لوح تقدیر آورده است: از اینکه آن اداره­کل با نواندیشی ، نوآوری و فهم عمیق دانش و فناوری ، نقش موثری را در پیاده سازی و استقرار نظام­مند مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی  برعهده داشته است، لذا به مناسبت هفته پژوهش در سال 1401، آن بندر به عنوان بندر پژوهشی برتر انتخاب می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خرابی ۴۴ درصد شریان های حمل و نقل؛ خطر فرونشست پیش روی فرودگاه ها

چ آذر 23 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، با توجه به اهمیت موضوع حفظ و نگهداری ساختمان ها و زیرساخت های حمل و نقل به عنوان بخش بزرگی از سرمایه های ملی، نشست شورای تخصصی دفتر مطالعات امور زیربنایی مرکز پژوهش های مجلس […]

همچنین بخوانید: