عزم جدی برای راه‌اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان مدیر کل شیلات خوزستان با بیان اینکه یک عزم جدی برای راه‌اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول وجود دارد، گفت: براساس ارزیابی و نظارت‌های میدانی به عمل آمده بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسئولان استانی رفع می‌شود.

مهرداد محمدی دوست شامگاه ۱۸ دی ماه در حاشیه بازدید از مجتمع در حال احداث پرورش ماهی خاویاری دزفول در ادامه بازدیدها از فعالیت‌های شیلاتی شهرهای مختلف خوزستان اظهار کرد: شهرستان دزفول به لحاظ دارا بودن پتانسیل بالای آبزی‌پروری می‌تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود.

وی افزود: مجتمع پرورش ماهیان خاویاری شوهان دزفول در زمینی به مساحت ۴۸.۵ هکتار در حال احداث است که با بهره‌برداری از این طرح، ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار تن گوشت ماهی خاویاری و ۱۰ تن خاویار پیش بینی می‌شود.

محمدی دوست با بیان اینکه رونق و توسعه صنعت آبزی‌پروری استان با همکاری و همراهی کلیه دستگاه‌های مرتبط تحقق پیدا می‌کند، گفت: برای راه‌اندازی این مجتمع یک عزم جدی وجود دارد و براساس ارزیابی و نظارت‌های میدانی به عمل آمده بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسئولان استانی رفع می‌شود.

به گزارش مرین‌پرس، با حضور فرماندار و معاونت فرمانداری دزفول، رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک و تعدادی از مقامات محلی و کارشناسان از مجتمع پرورش ماهی خاویاری، طرح پرورش متراکم ماهیان گرمابی، شهرک شیلاتی اندیمشک و مزرعه پرورش ماهی آقای حنطوش زاده بازدید و تصمیمات و پیشنهادات لازم در راستای حل موانع موجود اتخاذ شد.

انتهای ژیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال سازمان بنادر از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی/ تاثیرات مثبت کشتی سازی بر افزایش مبادلات تجاری ایران در دریای خزر

د دی 19 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی استقبال کرد و گفت: ساخت این کارخانه تاثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری ایران در دریای خزر […]
استقبال سازمان بنادر از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی

همچنین بخوانید: