سفیر ژاپن در ایران توسعه دریامحور را از مهمترین اهداف کشورش برشمرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کازو توشی آیکاوا سفیر ژاپن در ایران در دیدار با علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، توسعه دریامحور را یکی از مهمترین اهداف کشورش عنوان کرد.

به گزارش مرین‌پرس، علی‌اکبر صفایی در نشست با کازو توشی آیکاوا سفیر ژاپن در تهران، با اشاره تاریخ طولانی همکاری ‌های اقتصادی و تجاری بین ایران و ژاپن به عنوان دو کشور دریایی، بر توسعه همکاری‌ های زیرساختی، ترانزیتی و تقویت فعالیت‌ های آموزشی با توکیو تاکید کرد.

سفیر ژاپن نیز در این دیدار، با اشاره به بازدید اخیرش از بندر شهید رجایی بر تحکیم و تقویت هر چه بیشتر سطح روابط و همکاری ‌‌‌های دوجانبه دریایی بین دو کشور تاکید کرد.

آیکاوا همچنین توسعه دریامحور را یکی از مهمترین اهداف کشورش عنوان کرد و ابراز داشت: به دنبال آن هستیم هم راستا با هوشمندسازی بنادر همکاری خود را با کشورهای دریایی گسترش دهیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نرخ‌ها در بازار فراساحل طی سال ۲۰۲۲ نسبت به ۸ سال قبل اوج گرفت

س بهمن 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از مؤسسه کلارکسونز؛ در حال حاضر قیمت‌ها به بالا‌ترین سطح خود از ۲۰۱۴ میلادی تا‌کنون رسیده است. بر اساس این گزارش شاخص نرخ روزانه DAY RATE INDEX  فراساحل در سال ۲۰۲۲ با ۳۲ درصد افزایش به ۸۴ واحد رسید که این […]

همچنین بخوانید: