فرصت ویژه سفر رییس جمهور به بوشهر برای پاسخگویی سازمان بنادر به مردم از طریق میز خدمت/ ۱۱ بندر استان بوشهر در خدمت تامین معیشت و اقتصاد بومیان منطقه

زمان مطالعه: 2 دقیقه



نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در سفر رییس جمهور به استان بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر دارای ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی است، بیان کرد: استان بوشهر دارای ۱۱ بندر است که به این بنادر نگاه درآمدی ندارد و هدفش، تامین معیشت و اقتصاد بومیان منطقه بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی است.

حسین مذنب در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی متشکل از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه به مدت ۳ روز در سفر استانی رییس جمهور به بوشهر با حضور ۴۴ نفر از مدیران ملی وزارت راه و شهرسازی فعالیت خواهد کرد، گفت: این اقدام در راستای حل مشکلات مردمی مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است تا به مسائل مردم که با این سازمان ها درگیر مسائل هستند به بهترین شکل ممکن، رسیدگی شود.

وی ادامه داد: این ستاد طی ۳ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ تا دایر خواهد بود و از همه مردم عزیز استان بوشهر که طی سال های گذشته با مشکلات و مسائلی روبرو بوده اند، می‌توانند با مراجعه به ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سفر رییس جمهور به این استان در راستای انتقال موضوع به منظور حل آن، گام بردارند. 

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه اگر کوچکترین روزنه ای برای حل مشکلات مردم به صورت قانونی وجود داشته باشد به طور حتم ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی، مسئله را پیگیری می‌کند و در راستای حل آن گام برخواهد داشت.

مذنب با اشاره به اینکه باید از فرصت سفر رییس جمهور به بوشهر در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر استفاده کنیم، عنوان کرد: هدف از تشکیل ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی ارتباط مستقیم مردم با مردم با مسئولان است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی است، تاکید کرد: ۱۱ بندر مهم در استان بوشهر وجود دارد که سازمان بنادر و دریانوردی به این بنادر نگاه درآمدی نداشته و ندارد و با رویکرد مسئولیت اجتماعی در راستای تامین معیشت و اقتصاد بومیان این استان، فعالیت می‌کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفیر برزیل از ظرفیت‌های سرمایه گذاری و دریانوردی آبادان…

چ اسفند 10 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه سفیر برزیل در تهران در جریان سفر خود به آبادان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر و همچنین ظرفیت دریانوردی در اروندرود و بندر آبادان بازدید کرد. به گزارش سی نیوز به نقل از مانا، «لودمار گونسالوس آگیلار نتو» با اشاره به اینکه قابلیت‌های مجموع بنادر استان […]

همچنین بخوانید: