آغاز به کار طرح تسهیل خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲/ ارتقا ایمنی سفرهای دریایی با خدمات رسانی یک‌هزارو ۸۰۰ نفر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



فعالیت کمیته خدمات حمل‌ونقل دریایی و طرح سفرهای دریایی نوروز 1402 با دستور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادری، وزیر راه و شهرسازی با حضور در ساختمان مرجع دریایی بندر شهید رجایی، ضمن افتتاح برج مراقبت دریایی و مرکز امداد و نجات دریایی، آغاز به کار طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، وزیر راه و شهرسازی  در مراسم شروع به کار طرح تسهیل خدمات سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲،  ابراز امیدواری کرد با همت و حمیت کلیه دست‌اندرکاران حاضر در این طرح، نوروزی ایمن و خاطره‌انگیزی را در گستره آبی کشور برای هم‌وطنان عزیز خلق کنیم.

بنا بر این گزارش، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی  این استان در این مراسم اعلام‌ کرد: طرح سفرهای دریایی نوروز 1402 تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه داد که طی این مدت ۸۶ شناور مسافری و لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی این استان تردد خواهند داشت. 

به گفته حسین‌ عباس‌نژاد، از این تعداد ۳۷ شناور مسافری نیز از مرکز استان(بندرعباس به قشم، هرمز، ابوموسی و بالعکس) در قالب ۳ هزار و ۹۹۳ صندلی آماده مسافران نوروزی را در ۱۲ مسیر دریایی جابجا می‌کنند. 

 وی با اشاره به خدمات رسانی یک‌هزارو ۸۰۰ نفر در اجرای مطلوب خدمات و تأمین ایمنی سفرهای دریایی در ایام نوروز، خاطر نشان کرد: طی اجرای این طرح، ۳۶ شناور مسافری استاندارد با سه هزار و ۷۰۸ صندلی از مقصد بندر حقانی (بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور) در مسیر قشم، هرمز، لارک و بالعکس مهیا و خدمات‌رسانی خواهد شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مروری بر لایحه بودجه1402(با تاکید بر بودجه عمومی)+ اسلاید و…

ش اسفند 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران، به تازگی گزارشی تصویری در موضوع مروری بر لایحه بودجه1402(با تاکید بر بودجه عمومی) منتشر نمود. به گزارش سی نیوز به نقل از معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران، منابع بودجه عمومی دولت در لایحه ۱۴۰۲، شامل منابع عمومی (۱۹۸۴هزار […]

همچنین بخوانید: