تشکیل کمیسیون کارگری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی/ بررسی مسائل جامعه کارگری با هدف پیشگیری از چالش‌های احتمالی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مسوول واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از تشکیل کمیسیون کارگری با هدف بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد چالش‌های احتمالی در این منطقه ویژه اقتصادی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حمید جهرمی‌نژاد با اشاره به وجود بیش از 12هزار نفر کارگر در بندر شهید رجایی افزود: توجه به کارگر به عنوان یکی از ارکان اصلی تولید و مهار تورم  و موتور محرک فعالیت‌های دریایی و بندری از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده، در همین راستا واحد کار و خدمات اشتغال این بندر اقدام به تشکیل کمیسیون کارگری کرده است.  

 

وی یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیسیون را بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد چالش‌های احتمالی عنوان کرد و گفت:  در کمیسیون کارگری شکل گرفته علاوه بر حمایت از قشر کارگر، مطالبات کارفرما نیز مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

 

جهرمی نژاد عنوان کرد: در برخی مواقع رفع موانعی که بر سر راه کارفرمایان وجود دارد، در روند توسعه فعالیت‌ها تاثیرگذار بوده که این امر هم به نفع کارفرما بوده و هم رضایت کارگر را به همراه دارد از این رو تشکیل این کمیسیون فرصت بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات  هر دو قشر را فراهم می‌آورد.  

 

مسوول واحد کار و خدمات اشتغال بندر شهید رجایی با تاکید به اینکه نتیجه نشست‌های این کمیسیون باید به گونه‌ای باشد که نارضایتی‌های احتمالی بین کارگر و کارفرما را مرتفع نماید، اضافه کرد:  تشکیل مستمر جلسات این کمیسیون  براساس تقویم کاری گامی مهم در رفع دعاوی و تصمیم سازی‌های صحیح و در غایت امر رضایت مندی دو قشر را به دنبال دارد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جانشین نیروی دریایی ارتش: توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم

د فروردین 28 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهشهرری – مرین‌پرس – جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما نه فقط در برابر دزدان دریایی که در برابر دزدان آمریکایی و ائتلافشان نیز ایستاده ایم و آمادگی و توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را علیه کشورمان داریم. منبع

همچنین بخوانید: