گام بلند حمایتگرانه سازمان دامپزشکی در صادرات آبزیان و سایر فراورده های دامی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

گام بلند حمایتگرانه سازمان دامپزشکی در صادرات آبزیان و سایر فراورده های دامی

در پی درخواست صادرکنندگان و در اجرای دستور آقای دکتر آقامیری بر تسهیل گری صادرات در حوزه محصولات دامی و آبزیان در آخرین روزهای سال گذشته دستورالعمل جدیدی توسط جناب آقای دکتر صالحی مدیرکل محترم دفتر قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور به مدیران کل دامپزشکی استان ها صادر شد که در جهت کمک به بهینه سازی شرایط صادرات بسیار مؤثر است.
جهت اطلاع همکاران گرامی تصویر متن نامه مذکور پیوست می باشد.

این تسهیل گری به لحاظ کاهش تکرار آزمایشات غیر ضرور و هزینه ساز اقدامی بسیار مؤثر در تسهیل فرآیند صادرات،کاهش هزینه ها و حذف ضوابط دست و پاگیری است که قبلا صادرکنندگان محصولات دامی و آبزی با آن روبرو بودند.

لازم به ذکر است که حسب آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران ، سهم صادرات آبزیان بیش از ۵۰٪ از مجموعه گواهی بهداشتی صادره سازمان دامپزشکی کشور می باشد و لذا بیشترین بهره مندی از این تسهیل گری شامل صادرکنندگان آبزیان خواهد بود.

اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران از ریاست محترم سازمان دامپزشکی و مدیرکل دفتر قرنطینه و امور بین الملل آن سازمان کمال امتنان را دارد و توفیقات بیشتر این بزرگواران در خدمت به مردم عزیز کشور را آرزومند است.

متن نامه



تعداد بازدید:
۰

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت عید سعید فطر – ایزوایکو

ج اردیبهشت 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو طی پیامی عید سعید فطر را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفت؛ به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است: معنویات […]

همچنین بخوانید: