تخلیه ۲۳۸ هزار تن گندم در بندرشهید رجایی/ روزانه شش هزار تن کالای اساسی تخلیه می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۳۸ هزار تن انواع کالای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،حسین عباس‌نژاد با اشاره به آغاز تخلیه محموله کشتی گندم در بزرگترین بندر تجاری ایران افزود: درحال حاضر یک فروند کشتی حامل ۶۹ هزار تُن گندم در بندر شهید رجایی درحال تخلیه است و طی سه روز آینده کار تخلیه آن به پایان می‌رسد. 

 

وی ادامه داد: افزود: همه تجهیزات و امکانات برای تخلیه سریع به کار گرفته شده و این کالای اساسی به صورت حمل یکسره از کشتی به کامیون منتقل می‌شود. 

 

کشتی حامل ۶۶ هزار تُنی گندم در لنگرگاه بندرعباس 

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی حامل ۶۶ هزار تُن گندم در لنگرگاه است و کشتی دیگری نیز با همین میزان گندم در راه است و به زودی به بندر شهید رجایی می‌رسد. 

 

به گفته عباس‌نژاد؛ به طور میانگین روزانه شش هزار تن کالای اساسی در اسکله‌های اختصاصی شهید رجایی بندرعباس تخلیه می‌شود.

 

گفتنی است؛ سال گذشته 2 میلیون و ۸۷۰ هزار تن کالای اساسی از جمله گندم، روغن خام خوراکی و نهاده‌های دامی در بندر شهیدرجایی تخلیه و به سراسر کشور فرستاده شد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت رکورد تازه در تخلیه کشتی حامل گندم طی یک شبانه‌روز

ی اردیبهشت 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در تازه‌ترین رکوردشکنی مجتمع بندری امام خمینی(ره) در زمینه تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی، ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با تخلیه ۲۶ هزار و ۹۰۵ تن از یک کشتی حامل گندم طی یک شبانه‌روز رکورد بی‌سابقه‌ای به ثبت رسید.   چگنی در ادامه افزود: […]
ثبت رکورد تازه در تخلیه کشتی حامل گندم طی یک شبانه‌روز

همچنین بخوانید: