خلیج فارس مظهر استکبارستیزی است/ فرش قرمز جهان برای ناوگروه ایران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه دریایی نوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، آن را مظهر استکبار ستیزی ایرانیان ذکر کرد و گفت: ایرانیان همیشه تاریخ آفرین بوده‌اند و خلیج فارس با دلاورمردان حوزه دریا گره خورده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نیروی دریایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس روز معلم را ارج نهاد و افزود: معلمان از جان مایه می‌گذارند و نقش ریشه‌ای در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دارند.

وی با اظهار اینکه معلمان مظهر علم لایزال و موهبت الهی هستند، افزود: معلم خلاق و خالق به شمار می‌رود و کردار نیکوی معلمان، اندیشه‌های خوب نیز به دنبال دارد.

امیر ایرانی با عنوان اینکه آموزه‌های دینی سبب عزت و اقتدار شده است، افزود: جهت گیری در دانشگاه دریایی بر این است که در انتخاب اساتید به دانشگاه حساسیت‌های زیادی داریم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: خروجی کار باید آن شود که امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم زده است.

وی با بیان اینکه اتفاقات جدیدی در حوزه دریاها رقم خورده است، گفت: امروز برای دست پرورده معلمان در عرصه دریاها و ناوگروه ایرانی در جهان فرش قرمز پهن می‌کند.

امیر ایرانی با اظهار اینکه بچه‌ها و فارغ التحصیلان دانشگاه دریایی در عرصه‌های دریا و زیردریا و سطح درخشش دارند، به توقیف کشتی اشاره و اضافه کرد: همرزمان ما در عمق دریا و خارج از آب‌های سرزمین جلوی تخلف را گرفتند و کشتی را توقیف کردند.

وی افزود: امروز همراهان من دو معمای تاریخی پیش روی آنان گذاشته که پس از هفت ماه همچنان نتوانستند آن را حل کنند و امروز همه مرزها را در تمامی حوزه‌ها خرد کردیم.

وی با اشاره به حضور ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی در عرصه آب‌ها اظهار داشت: این ناوگروه یک ایران کوچک است و در آن از ۲۹ استان همرزم حضور دارند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت کشتی‌های هزار تنی در بندر محمدعامری

س اردیبهشت 12 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با احداث یک پروژه در بندر محمدعامری تنگستان این بندر مهیای پذیرش کشتی‌های هزار تنی می‌شود. به گزارش راد،  محمد شکیبی نسب در بازدید از  پروژه یاد شده اظهار کرد: پروژه احداث اسکله ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده […]

همچنین بخوانید: