تعریف بهینه طرح‌های توسعه‌ای برای بنادر کشور / ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تامین نیازهای ساختاری بنادر جنوبی کشور در اولویت است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تامین نیازهای ساختاری از اولویت‌های این سازمان برای بنادر جنوبی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسن بیک محمدلو در نشست شورای برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع با مدیران اداره کل و بنادر تابعه استان بوشهر پیرامون بررسی نیازمندی ها و مسائل و چالش های حوزه های منابع انسانی، رفاه و بودجه اظهار کرد: تامین نیروی انسانی متخصص و نخبه برای بکارگیری در بنادر جنوبی کشور به عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی سازمان است که مجوزهای موردنیاز آن نیز صادر شده است.

وی بیان کرد: با تامین نیروهای موردنیاز بنادر از بین نخبگان بدون تردید سرعت پیشبرد اهداف سازمانی نیز دوچندان خواهد شد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: در حوزه نیرو توجه بیشتر به مسائل معیشتی در اولویت‌های اصلی قرار دارد که برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

بیک محمدلو ادامه داد: توسعه مسائل حاکمیتی و تحقق درآمدهای سازمان جهت تعریف بهینه طرح‌های توسعه‌ای در بنادر کشور نیز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار جدی سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

وی گفت: بنادر به عنوان نبض تپنده اقتصاد کشور در شرایط تحریمی هستند که رونق و پویایی آنها ارتباط مستقیمی با بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

حضور در جشن تجلیل از بازنشستگان و شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر بیگ محمدلو به استان بود.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی همچنین در برنامه پایانی سفر یک روزه خود از محوطه عملیاتی بندر بوشهر بازدید کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استان‌ها تکثیر ماهی را در اولویت قرار دهند

چ اردیبهشت 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/لرستان رئیس سازمان شیلات کشور گفت: استان‌ها موضوع رسیدگی به تکثیر ماهی را در اولویت قرار دهند. حسن حسینی سیزدهم اردیبهشت ماه در همایش سراسری مدیران کل شیلات کشور در خرم‌آباد اظهار کرد: استان بوشهر در پرورش میگو خیلی خوب عمل کرده است. وی ادامه داد: […]

همچنین بخوانید: