تولید انرژی با تجهیزات فراساحلی از امواج دریا + فیلم

تولید-انرژی-با-تجهیزات-فراساحلی-از-امواج-دریا-فیلم.webp.webp
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، شرکت Wavestar سازنده تجهیزات فراساحلی است که بر روی دریا شناور بوده و با امواج تولید برق می کنند. مکانیزم عملکرد این تجهیزات شناور فراساحلی بدین صورت است که بازوهای متحرک به سکویی متصل می شوند که پایه های آن به کف دریا محکم شده است. و انرژی حاصل از حرکت بازوهای هیدرولیکی شناورها که محصول تلاطم امواج دریا می باشد را به چرخش ژنراتور منتقل و تولید برق می کند.

 شرکت Wavestar با انتشار کلیپی پیشنهاد استفاده از انرژی موج و انرژی بادی را با ساخت تاسیسات و تجهیزات فراساحل ترکیبی ارائه نموده است.

مسائل زیست محیطی و آب‌وهوایی، و همچنین عدم اطمینان در مورد عرضه انرژی، ما را ملزم می‌کند که سبدمتنوعی از  انرژی و منابع تجدیدپذیر و پاک را داشته باشیم.

در حال حاضر کشورها، با تمرکز بر روی انرژی های تجدیدپزیر همانند، انرژی باد، انرژی امواج، انرژی زمین گرمایی، انرژی خورشیدی و… آن ها را جایگزین سوخت های فسیلی کرده و با سرمایه گذاری در حوزه سواحل و فراساحل از ظرفیت اقتصاد دریامحور در زمینه تولید انرژی بهره بیشتری خواهند برد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایجاد ائتلاف دریایی یکی از اولویت‌های منطقه است

ج تیر 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه خبرگزاری مهر، گروه سیاست، هادی رضایی: دریا از دیدگاه نظامی و اقتصادی نقش بسیار مهمی در قدرت و توانایی کشورها در دستیابی به فرصت‌ها و اقدامات در همه زمینه‌ها ایفا می‌کند و دستیابی به قدرت و سیادت دریایی می‌تواند کشورها را در جهت حفظ منافع و […]

همچنین بخوانید: