واگذاری 50 ساله حق بهره‌ برداری بندر کراچی به شرکت بنادر ابوظبی

زمان مطالعه: 1 دقیقه
واگذاری 50 ساله حق بهره‌ برداری بندر کراچی به شرکت بنادر ابوظبی




تین نیوز


دولت پاکستان قراردادی با شرکت بنادر ابوظبی امضا کرد که به این شرکت حق مدیریت و بهره برداری از بندر کراچی را برای 50 سال آینده می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز،  یک روزنامه پاکستانی گزارش داد که دولت پاکستان قراردادی با شرکت بنادر ابوظبی امضا کرد که به این شرکت حق مدیریت و بهره برداری از بندر کراچی را برای 50 سال آینده می دهد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» روزنامه اکسپرس تریبون روز پنجشنبه در گزارشی تاکید کرد که پیشنهاد شرکت بنادر ابوظبی این است که پاکستان بابت تجهیزات و زیرساخت های ثابت بندر کراچی 50 میلیون دلار دریافت کند.

این روزنامه افزود که صندوق بندر کراچی سالانه 23 تا 24 میلیون دلار از حمل و نقل دریایی مورد انتظار کسب خواهد کرد.

کمیته وزارتی پاکستان برای معاملات تجاری دولتی، به ریاست اسحاق دار، وزیر دارایی پاکستان، پیش نویس قرارداد بهره برداری، نگهداری، سرمایه گذاری و توسعه میان صندوق بندر کراچی و بنادر ابوظبی را مورد بررسی قرار داد و روز پنجشنبه آن را به امضا رساند.

گفتنی است گروه بنادر ابوظبی در سال 2006 تأسیس شد و یکی از شرکت های اصلی تجارت، صنعت و خدمات لجستیکی در منطقه است و نیز پیوندی میان ابوظبی و تمام نقاط جهان ایجاد می کند.

این شرکت شامل 10 بندر و پایانه در امارات و نیز بیش از 550 کیلومتر مربع مناطق صنعتی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرداخت ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات به خسارت دیدگان از سیل لرستان

ش تیر 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: حدود ۱۷۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای شهرستان الیگودرز که مرکز سیل ۱۴۰۱ بود مصوب شد. کیارش بیرانوند در گفت وگو با مرین‌پرس اظهار کرد: در راستای سیلی که در سال ۱۴۰۱ داشتیم با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۷۶ میلیارد تومان […]

همچنین بخوانید: