قطری ها در بندر دیر سرمایه گذاری می کنند؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه
قطری ها در بندر دیر سرمایه گذاری می کنند؟




تین نیوز


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت های بندری در اولویت پروژه های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه ای به جذب سرمایه گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد شکیبی نسب افزود: بندر دیر از لحاظ جغرافیایی نزدیک ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه ای به بندر دیر معطوف شده است. 

وی بیان کرد: با چشم انداز روشن توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیر در دست انجام است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون سرمایه گذاران قطری داوطلب سرمایه گذاری در بندر دیر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت های توسعه ای این بندر انجام دادند. 

شکیبی نسب یادآور شد: سرمایه گذاران قطری در تداوم نگاه مثبت خود برای سرمایه گذاری در بندر دیر، فردا دوشنبه نیزبه صورت میدانی از این بندر بازدید می کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بارندگی محدودیت‌های عبور کشتی از کانال پاناما را به تعویق انداخت

د تیر 5 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد: مقامات کانال پاناما با ابراز خوشحالی پس از بارندگی‌های اخیر محدودیت‌هایی را که قرار بود برای بزرگترین کشتی‌ها بر‌اساس میزان آبخور در آبراه کلیدی کانال پانا‌ما به اجرا در‌آورند، به تعویق انداخته‌اند. قرار بود از تاریخ ۲۵ […]

همچنین بخوانید: