برگزاری موفقیت آمیز مانور مشترک امداد، نجات و اطفاء حریق پایانه‌های نفتی در بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس سناریو مانور با اعلام وقوع آتش سوزی در سایت صادرات روغن و به صدا در آمدن زنگ اعلان حریق، خودروهای عملیاتی از جمله سه خودرو آتش نشانی سریع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

محمد شکیبی نسب اضافه کرد: با رسیدن خودرو اورژانس، مصدومان حادثه به تیم اورژانس تحویل و به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه عملیات تیم آتش نشانی بندر بوشهر و کارکنان پایانه نفتی با استفاده از تجهیزات اطفا حریق و مقابله با آلودگی نسبت به مهار آتش سوزی و پاک سازی محل حادثه اقدام کردند.

شکیبی نسب ادامه داد: این مانور با هدف ارتقاء سطح دانش علمی و توان عملیاتی کارکنان، ارزیابی توان تاکتیکی تیم‌های عملیاتی، ارزیابی تجهیزات امدادی و اطفائی و ارزیابی تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی پایانه و همچنین شناسایی کمبودهای احتمالی و برنامه ریزی برای رفع آنها انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مانورهای مختلف در اولویت‌های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که براساس برنامه تقویمی نسبت به برگزاری آنها در بنادر استان اقدام می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شناور در بنادر استان بوشهر بازرسی شد

س تیر 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، شهریار محمدزاده فرد با گرامیداشت ۵ تیر  روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار دارد و در این راستا شناور‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند. وی از بازرسی ۱۲ هزار و ۵۰۰ شناور […]

همچنین بخوانید: