۶گردشگر در آب‌های هندورابی نجات یافتند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات دریایی رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش از نجات جان ۶ گردشگر که درمسیر هندورابی به سمت کیش به دلیل اتمام سوخت شناورشان دچار شرایط اضطرار شده بودند، توسط ناجی ۱۲ خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۶ گردشگر که درمسیر هندورابی به سمت کیش به دلیل اتمام سوخت شناورشان دچار شرایط اضطرار شده بودند، توسط ناجی ۱۲ نجات یافتند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش با اعلام‌ این‌خبر گفت: ساعت ۱۶ روز جمعه پس از دریافت گزارش از پلیس ۱۱۰، ناجی ۱۲ به سمت جزیره هندورابی اعزام و عملیات جستجو آغاز شد.

مهدی امامدادی ادامه داد: پس از تلاش ۲ ساعته عملیات جستجو برای یافتن شناور مفقود شده، ۶ گردشگر که ۴ نفر آن مرد و ۲ نفردیگر را بانو تشکیل می‌دادند و مسیرشان را از هندورابی به سمت کیش ‌گم و سوخت شناور آنها نیز تمام شده بود، با موفقیت نجات یافته و در ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب گذشته سالم به بندرگاه کیش منتقل شدند.

جزیره هندورابی با مساحتی حدود ۲۲ کیلومتر مربع یکی از جزایر تابع بخش کیش به شمار می‌رود.

این جزیره که از سمت جنوب شرقی با جزیره کیش ۲۸ کیلومتر فاصله و از سمت غرب در ۲۴ کیلومتری جزیره لاوان و ۲۰ کیلومتری جزیره شیدور قرار دارد، از جزیره‌های کوچک برای گردشگری و تفریحات دریایی در خلیج فارس به شمار می‌رود.

 

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: http://news.mrud.ir/news/138509

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49531

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پشت پرده عدم پذیرش کشتی‌های ایرانی در برخی بنادر

ی تیر 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مونا روشندل&nbspگزارشگر با وجود اینکه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران موضوع پذیرش کشتی‌های ایرانی در همه بنادر مشروط به مجوز اوفک را رد کرد و گفت که فقط دو شرکت کشتیرانی ملی ما تحریم هستند اما از عدم پذیرش کشتی‌های ایرانی در برخی بنادر […]

همچنین بخوانید: