فرایند تصویب آیین‌نامه کارگزاران امور بندری و دریایی طی شده…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

عادل دریس مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه ظرفیت فعلی بنادر کشور بیشتر از میزان میزان عملیات تخلیه‌ و بارگیری موجود است، گفت: بنادر کشور در بخش تجهیزات استراتژیک نیز از ظرفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تدوین آیین‌نامه کارگزاران امور بندری و دریایی در راستای توسعه و تسهیل فضای کسب و کار مدنظر سازمان بنادر قرار دارد، توضیح داد: فرآیند تصویب این آیین‌نامه در هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی طی شده و منتظر تصویب در شورای عالی ترابری است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌های بندری اقدامات و اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر ظرفیت بنادر شمالی و جنوبی کشور از میزان عملکرد تخلیه‌وبارگیری بیشتر و این بدان معنا است که بنادر ایران از ظرفیت بسیار بالایی در بخش تخلیه‌وبارگیری برخوردار هستند.

دریس در مورد تجهیزات استراتژیک بنادر کشور نیز، گفت: در بخش تجهیزات استراتژیک نیز بنادر کشور از ظرفیت خوبی برخوردار هستند اما نکته مهم، بهره‌وری و کارآمدی است و صرفا نباید از طریق سرمایه‌گذاری در بنادر این مسئله محقق شود بلکه بهره‌وری از طریق نیروی انسانی موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و در راستای بهبود ارائه کیفی خدمات در زنجیره تامین کالا گام برداریم.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه با اشاره به اجرای ممیزی اجباری سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) از سال آینده، اظهار داشت: این ممیزی اجباری مربوط به کشورهای عضو است و در این راستا برنامه‌های تدوینی را با بخش‌های مرتبط از جمله بخش خصوصی به اشتراک گذاشتیم.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: http://news.mrud.ir/news/138739

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49597

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب‌های شمال غرب خلیج فارس تا روز جمعه مواج و متلاطم است/ اعلام وضعیت نارنجی

س تیر 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل خوزستان هشدار داد. وی گفت: به علت سرعت وزش باد احتمال واژگونی قایق‌های صیادی و پاره شدن تور‌های […]

همچنین بخوانید: