اخطار مصرف آنتی بیوتیک در مزارع مبتلا به AHPND

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخطار مصرف آنتی بیوتیک در مزارع مبتلا به AHPND

به اطلاع فعالان صنعت میگوی کشور و خصوصاً پرورش دهندگان و صاحبان مزارع پرورشی می رساند که حسب گزارش دفتر بهداشت و بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی، خطر بزرگی صنعت میگوی کشور از ناحیه احتمال مصرف آنتی بیوتیک در مزارع پرورشی آلوده، تهدید می نماید.

از آن جا که میگو محصولی عمدتاً صادراتی است و در صورت ردیابی باقی مانده آنتی بیوتیکی امکان ممنوعیت صادراتی میگو را در پی دارد، از عموم پرورش دهندگان و سرمایه گذاران درخواست اکید می گردد نسبت به عدم استفاده از هر نوع آنتی بیوتیک در مزارع خودداری نمایند.

به پیوست تصویر نامه ریاست سازمان دامپزشکی کشور جهت آگاهی ارسال می گردد و مجدداً تاکید می شود که به منظور حفظ اعتبار و برند میگوی کشور که تنها مزیت ما در بازارهای جهانی است و حیات آینده صنعت را تضمین می نماید جداً از هرگونه استفاده از آنتی بیوتیک ممانعت به عمل آورده و نگذارند که خدای ناکرده این فرهنگ غلط در مزارع کشور رسوم گردد.

اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظرفیت خط کشتیرانی مدیترانه، یک میلیون تی ای یو بیشتر از مرسک شد

چ تیر 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شرکت کشتیرانی سوئیسی – ایتالیایی مدیترانه (ام اس سی – MSC)، ۱۸ ماه پس از پیشی گرفتن از رقیب سنتی‌اش به عنوان بزرگترین ناوگان کشتیرانی کانتینری جهان، برتری ظرفیتی خود نسبت به خط کشتیرانی مرسک (Maersk Line) را هم افزایش داده است. منبع

همچنین بخوانید: