بستر سرمایه‌گذاری در بندر خرمشهر کاملا فراهم شده است/ ایجاد ترافیک بالا و جهش در صادرات اولویت اساسی ما در بندر خرمشهر است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی عسکری در این نشست، بندر خرمشهررا بندری پرظرفیت و مجهز به امکانات روز توصیف کرد و اظهار داست: با وجود ظرفیت ۱۱ هزار تنی در بندر خرمشهر تنها ۲ هزار تن مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملا ظرفیت زیادی خالی است که یکی از عمده دلایل آن عدم لایروبی اروندرود است.

 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه تدبیر و راهبرد ما این است که تمام بسترها را برای استفاده از این ظرفیت برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی ایجاد کنیم، گفت: ایجاد ترافیک بالا، جهش در صادرات و ایجاد رونق از اولویت‌های اصلی ما در مجموعه بندر خرمشهر است که طبق اولویت‌بندی آنها را دنبال می‌کنیم.

 

عسکری در رابطه با اهمیت تعامل و ارتباط با سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: ما آمادگی داریم که بستر و زمینه را برای ورود تمامی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جهت توسعه تجارت و کسب‌وکار فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به بحث لایروبی اروند، بیان کرد: خوشبختانه با همت بالای سازمان بنادر و دریانوردی از طریق دستگاه‌های ذیربط، لایروبی اروند در حال پیگیری است که تاکنون مقدمات خوبی انجام گرفته است که امیداریم به سرانجام برسد.

 

‌مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ارتباط، تعامل و همدلی باعث حل چالش‌ها و مشکلات و موانع می‌شود و سیاست ما در بندر خرمشهر این است که با تمامی دستگاه‌ها و مجموعه ارتباط و همدلی داشته باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش سرعت کشتی ها و حفاظت از محیط زیست دریایی

د مرداد 9 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه کاهش سرعت کشتی ها و حفاظت از محیط زیست دریایی میلاد پاشازاده کد خبر : 1898 ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ کشتی‌هایی که با سرعت کم حرکت می‌کنند کارآمدتر هستند و گازهای گلخانه‌ای و آلاینده‌های مضرکمتری در هوا منتشر می‌کنند. منبع

همچنین بخوانید: