ترمیم هیئت امنا و تغییر در ترکیب هیئت مدیره اندیشکده توسعه پایدار آبزیان افشارنسب و ربیع زاده اعضای جدید هیئت امنا مجتبوی، خدایی و عمادی ترکیب جدید هیئت مدیره

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با پایان یافتن اولین دوره فعالیت هیئت مدیره اندیشکده توسعه پایدار آبزیان انتخابات جدید در روز 26 مردادماه جاری انجام شد و آقایان دکتر مجتبوی و دکتر خدایی با رأی هیئت امنا مجددا به عضویت هیئت مدیره انتخاب گردیدند و آقای دکتر حسین عمادی نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره اندیشکده رای اعتماد هیئت امنا را بدست آوردند.

همچنین در اولین جلسه دور جدید هیئت مدیره آقایان عمادی و خدایی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس هیئت مدیره انتخاب شدند و آقای دکتر مجتبوی نیز برای یک دوره سه ساله دیگر در سمت دبیرکلی اندیشکده قبول سمت نمودند.

در زیر گزارش آقای رسول لاهیجانیان ریس هیئت امنا به اعضاء محترم اندیشکده توسعه پایدار آبزیان عینا جهت اطلاع عموم فعالان صنعت آبزیان کشور منعکس می گردد:

بدینوسیله به اطلاع میرساند در چارچوب اساسنامه اندیشکده، در جلسه مورخ 26 مرداد 1402 هیات امنا، تصمیمات ذیل اتخاذ گردیدند:

۱-  در چارچوب آئین نامه مصوب 1398 هیات امنا،  با توجه به ضرورت حضور و فعالیت مستمر اعضاء هیات امنا در فعالیت های اندیشکده،  ضرورت تقویت آن هیئت به عنوان بالاترین رکن اندیشکده و بر اساس پیشنهاد هیات مدیره اندیشکده:

خروج آقایان دکتر سیف الله حقیقی و مهندس عباس امینی از هیات امنا و ورود آقایان دکتر محمد افشار نسب و مهندس مجید ربیع زاده  به هیات امنا تصویب گردید.

ضمن تشکر از دو عضو خارج شده و تبریک ورود دو عضو جدید به هیات امنا، ان شاء الله شاهد تحرک بیشتر هیات امنا و نتیجتا اندیشکده باشیم.

از همان ابتدای تشکیل، با توجه به رسالت و ماموریت های اندیشکده، بر این باور بودیم که اندیشکده از طریق همکاری با شخصیت های حقوقی درون صنعت میتواند به ظرفیت های قابل توجهی دست یافته و پتانسیل های بزرگی را برای همکاری های توسعه ای درون صنعت ایجاد نماید و این سیاست درستی خود را در اجرای اولین دوره مدیریت کسب و کار شیلاتی با همکاری موسسه آموزش عالی خرد بوشهر نشان داد. از طرف دیگر، همکاری اندیشکده با موسسه تلاشگران در پروژه “توسعه آبزی پروری دریائی بر پایه مشارکت جوامع محلی” نیز  نمونه موفق دیگری است که پس از اتمام مطالعه و اجرا، دستاوردهای موثری در توسعه پایدار آبزی پروری دریایی خواهد داشت. بنابراین، انتظار داریم که با این دو انتخاب و ورود این دو عضو فرهیخته بتوانیم به ظرفیتهای قابل توجه دیگری برای اندیشکده از طریق تکرار این تجربیات موفق در همکاری با دیگر بنگاههای بزرگ صنعت شیلات کشور دست یابیم. امروز و بعد از گذشت بیش از چهار سال، بر این باور خود استوار ایستاده ایم که از طریق گفتگو و همکاری درون صنعت و درون با بیرون، فرصتهای بسیار بزرگی خلق خواهند گردید و بنابراین تلاش خواهیم نمود تا نقش خود را به عنوان کنشگر مرزی برای ایجاد و توسعه این گفتگو ها و همکاریها ادامه و گسترش دهیم.

۲-  با توجه به اتمام دوره هیئت مدیره، آقایان دکتر محمد حسین عمادی، دکتر علی اکبر خدائی و دکتر حمید رضا مجتبوی  به عنوان اعضاء جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله دیگر انتخاب گردیدند.

در اینجا نیز لازم است که از تلاش های آقای دکتر عبدالحمید یزدانی جهرمی در مدت تصدی ریاست هیات مدیره، تشکر و قدردانی نموده و ورود آقای دکتر محمد حسین عمادی را به ترکیب هیات مدیره تبریک بگوییم . ان شاء الله این هیات در دوره جدید فعالیت خود بتواند فعالیت های مثبت قبلی را تعمیق و گسترش دهد.

 

رسول لاهیجانیان

رئیس هیئت امنا



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست با صید صنعتی ترال در خلیج فارس

س مرداد 31 , 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست کشور در این باره گفت: به منظور جلوگیری از آسیب به معیشت جوامع محلی، صید ترال در سه استان خوزستان، بوشهر و […]

همچنین بخوانید: