تقدیر و تشکر سفیر ژاپن از رئیس هیئت مدیره اتحادیه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تقدیر و تشکر سفیر ژاپن از رئیس هیئت مدیره اتحادیه

در پی برگزاری همایش ماهی خاویاری در تاریخ که طی آن تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی نیز دعوت شده بودند، جناب اقای دکتر خطیبی رئیس هیئت مدیره اتحادیه با اتکا به ارتباطات بین المللی خود نقش موثری در پذیرایی و همراهی تعدادی از میهمانان خارجی ایفا نمودند که از جمله آنان سفیر محترم کشور ژاپن و نماینده سفارت روسیه بود.

در این رابطه جناب آقای دکتر خطیبی اظهار نمودند که:

«در خصوص همایش خاویار باید به عرض برسانم در ابتدا بنده تلاش داشتم تا با سفرا و نمایندگان خارجی گفتگوی کارشناسی و هدایت کنم چون متاسفانه افرادی که مسئول این امور بوند نه از نظر ظاهری شرایط مناسبی داشتند و نه ظرائف این کار را می دانستند و آشنایی لازم با پروتکل های همراهی سفرا را نداشتند. در افتتاح مراسم هم متاسفانه رئیس سازمان شیلات در حلقه ای از دوستان خودی احاطه شده و نمایشگاه را افتتاح کرده و سپس مشغول بازدید از غرفه ها شدند که جا داشت به همراه میهمانان خارجی این بازدید را انجام می دادند و سعی در نمایش و توضیح آن چه موجود بود برای سفرا می کردند که متاسفانه این کار هم صورت نپذیرفت. محل برگزاری نمایشگاه و چیدمان آن نیز چنگی به دل نمی زد.

در خصوص سفیر ژاپن، چون با ایشان ارتباط قبلی داشتم از طریق وابسته تجاری سفارت از ورود ایشان با خبر شدم و بلافاصله سالن را ترک کرده و به استقبال ایشان رفتم، همراه ایشان نمایشگاه را بازدید و توضیحات تخصصی لازم را دادم و ایشان نیز بسیار خرسند شدند و پس از رفتن برای اینجانب نامه تشکر ارسال نمودند.»

متن نامه تشکرآمیز سفیر محترم ژاپن به همراه ترجمه آن جهت اطلاع در ذیل می آید:

جناب آقای علی خطیبی تبار

با حضور در هشتمین همایش ملی خاویار و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته از میهمان نوازی شما صمیمانه تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم قدردان این مهربانی و اندیشمندی شما باشم.

من این فرصت را مغتنم می شمارم تا یک بار دیگر مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.

 



تعداد بازدید:
۰

لینک کوتاه: کپی کن!

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز عملیات اجرایی در مسیر احداث جاده دسترسی به بندر سیریک

ی مرداد 1 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی در مسیر احداث جاده دسترسی داخلی و خارجی بندر چند منظوره سیریک خبر داد. منبع

همچنین بخوانید: