نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع ملی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار بابک بلوچ در آئین استقبال و تجلیل از خانواده کارکنان ناوگروه ۹۲ نداجا، در منطقه یکم امامت؛ بیان داشت: برای حفظ منافع و دفاع از آب‌ها و مرزهای دریایی کشور، داشتن یک نیروی دریایی مقتدر و کارآمد ضروری می‌باشد و مأموریت‌های موفق همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده یک نیروی مقتدر، با صلابت، مجهز و در تراز با فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا است.

وی افزود: آمادگی بالای ناوگروه رزمی ۹۲ نداجا، در تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و دریای سرخ، ستودنی و افتخار آمیز است.

به گفته وی، مأموریت ناوگروه‌های رزمی و منسجم نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی برای کشور، قدرت بازدارندگی و سیادت دریایی بدنبال دارد.

امیردریادار بلوچ ابرازداشت: از صبر و بردباری خانواده کارکنان ناوگروه ۹۲ در مدت بیش از ۸۰ روز دریانوردی این ناوگروه در آب‌های ببن المللی که پشتیبان دل گرمی و قوت قلب همرزمانم بوده است، نهایت تقدیر و تمجید را دارم.

امیر دریادار دوم قادر وظیفه در آئین استقبال از ناوگروه ۹۲ نداجا؛ اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به آب‌های بین المللی، لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در سال ۱۳۸۸ مبنی بر حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین المللی است.

وی افزود: ۱۴ سال است، تنگه باب‌المندب، خلیج عدن و دریای سرخ، صحنه حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش بطور شبانه روزی است.

امیر وظیفه اظهارداشت: نهادهای های بین المللی و سازمان ملل متحد از مأموریت‌های امنیت آفرین نیروی دریایی ارتش، تقدیر و تمجید کرده اند.

گفتنی است، ناوگروه ۹۲ نیروی دریایی ارتش، پس از ۸۶ روز مأموریت دریانوردی روز جمعه به میهن بازگشت. این ناوگروه با طلایه داری ناوشکن تمام ایرانی سهند، پس از سپری کردن ۸۶ روز مأموریت دریانوردی در آب‌های دوردست، که به منظور حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی و تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی در دریای سرخ و همچنین مقابله و مواجهه با دزدان دریایی در خلیج عدن انجام شد، با استقبال فرماندهان نیروی دریایی ارتش مستقر در استان هرمزگان، در اسکله منطقه یکم امامت-بندرعباس، پهلوگرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گلایه ساکنان تهرانسر شمالی از صدای آزاردهنده هواپیما

ش شهریور 18 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش سی نیوز، عده‌ای از ساکنان منطقه تهرانسر شمالی در تهران، با ثبت پویشی با عنوان «گلایه ساکنان تهرانسر شمالی از صدای آزاردهنده هواپیما» نوشته‌اند که چند ماهی است هواپیماها در ارتفاع پایین حرکت می‌کنند و موجب سر و صدا در محله تهرانسر شمالی و ترس […]

همچنین بخوانید: