برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین و مدیران ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه






به گزارش ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران جلسه هم اندیشی و هم افزایی معاونین و مدیران ایزوایکو با هدف تقویت کار تیمی و پیشبرد هرچه بهتر اهداف والای مجتمع برگزار شد.
مهندس علیرضا مروج معاون اجرایی و امور تولید ایزوایکو در این جلسه با بررسی عملکرد شش ماهه اول سال، به بیان نقطه ‌نظرات خود در خصوص فراز و نشیب های نیمه اول سال پرداخته و به این نکته اشاره داشت که پایش روزانه و هفتگی پروژه ها و ارتباط مداوم بین پرسنل و تیم مدیریتی شرکت نقش بسیار موثری در رسیدن به اهداف و برنامه های سازمان دارد.
علیرضا مروج در ادامه ضمن بیان اینکه منابع انسانی از سرمایه های ارزشمند شرکت می باشد و در حقیقت این نیروی انسانی است که به شرکت روح و جان می بخشد اظهار داشت: تشکیل جلسه هم اندیشی استفاده از خرد جمعی و ارتقای سطح کیفی عملکرد کارگاه ها می باشد و تصریح نمود در این جلسات اهدافی چون مشکل یابی و مانع زدایی و افزایش ضریب اطمینان به موفقیت در تصمیمات مدیران و آینده نگری  پروژه ها را دنبال می کنیم.
در ادامه جلسات هر یک از معاونین، مدیران نکته نظرات خود را بیان نموده و به همفکری در جهت بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات جاری پروژه ها درتمامی زمینه ها، پرداختند.
لازم به ذکر است این جلسات بصورت ماهانه و مستمر در محل ستاد مرکزی ایزوایکو برگزار میگردد






منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آسمان در تسخیر پهپادهای ارتش/ رزم تمام عیار پهپادی «آجا» در کویر

ش مهر 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه خبرگزاری مهر، گروه سیاست- هادی رضایی: رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، صبح سه شنبه ۱۱ مهر ماه، با شرکت قریب ۲۰۰ فروند انواع پهپادهای ارتش در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب و شمال […]
آسمان در تسخیر پهپادهای ارتش/ رزم تمام عیار پهپادی «آجا» در کویر

همچنین بخوانید: