اعتمـاد خـارجی ها به توانمندی ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ورود نفتکش غول پیکرخارجی در درای داک مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو).

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل ایزوایکو، یک فروند نفتکش غول پیکرخارجی جهت انجام تعمیرات اساسی وارد درای داکایزوایکوشد.

این شناور دارای 248.21 مترطول، 43 متر عرض و 20.20 مترارتفاع است.

بخشی از اسکوپ تعمیراتی این نفتکش غول پیکر شامل سندبلاست و رنگ آمیزی بدنهسرویس شیرالاتعرشه و موتورخانهولوهایعرشهانجینسرویس کامل موتور اصلی و ژنراتورهاکویلهابویلر و….است که به دست نیروهای توانمند ایزوایکوانجام خواهدشد.

نکته مهم اینکه این شناور، برای تعمیرات بدون محدودیت می تواند به هرکجای دنیا مراجعه کند اما با این وجود، کشور ایران و درای داک ایزوایکو را انتخاب کرده است.که نشان از کیفیت بالای کار، تعهد ، توانمندی و ظرفیت بالای این مجتمع دارد.

ایزوایکوپشتیبانی مطمئن و قدرتمند برای صنعت حمل و نقل دریایی کشور و دنیا است. امروز تمام مراحل تعميرات شناورها در اینمجتمع امکانپذیراست.با توجه به زيرساخت موجود در ایزوایکو و دانش مهندسان داخلي قابليت هرگونه تعميرات در مجتمع کشتی سازیو صنایع فراساحل ایران وجود دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش انتشار کربن با جمع آوری زباله های دریایی در انبارهای بازیافت کانادا

پ مهر 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه کاهش انتشار کربن با جمع آوری زباله های دریایی در انبارهای بازیافت کانادا میلاد پاشازاده کد خبر : 2163 ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ یک انبار جدید به منظور قرار دادن زباله‌های پلاستیکی اقیانوسی و دریایی در کانادا تاسیس شده است که مانع انتقال زباله‌ها به محل دفن زباله می‌‎شود. […]

همچنین بخوانید: