ایزوایکو نماد پیشرفت، ما میتوانیم و جهاد تبیین – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از ایزوایکو:

سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول جلالی مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن جلسه با مدیرعامل ایزوایکو از بخش های مختلف این مجتمع عظیم صنعتی بازدید کرد

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو روز سه شنبه 7 آذر 1402 سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول جلالی مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف ایزوایکو و بازدید از توانمندیها، ظرفیتها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع عظیم صنعتی، جلسه مشترکی با مدیرعامل ایزوایکو برگزار کرد.

در ابتدا دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی کامل از امکانات و تجهیزات منحصر بفرد این مجتمع، پروژه های مهم و تاریخ ساز ایزوایکو نظیر رکورد 15 روزه تعمیرات نفتکش غول پیکر خارجی و  تعمیر پروانه 75 تنی یک نفتکش غول پیکر برای اولین بار در کشور و سایر  اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در این صنعت در زمینه ساخت و تعمیرات کشتی‌های محتلف در ابعاد متنوع پرداخت.

سرهنگ جلالی در جریان این بازدید بیان داشت: در این مجموعه شعار ما میتوانیم را به عینه میتوان دید و تحقق این شعار را امروز در این مجتمع دیدیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دیا محور از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» افزود: اخیرا مقام معظم رهبری « مدظله العالی» در بحث اقتصاد دریا محور بیاناتی فرمودند و این بهترین فرصت است که ما بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و همینطور اینجا بهترین ظرفیت و زیرساخت در بحث تحقق  شعار سال است. که ملزم به حمایت بیشتری از سوی مسئولین و کارگزاران نظام است تا به این مجتمع به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور  توجه بیشتری شود.

سرهنگ جلالی در ادامه با توجه به پتانسیل بالای ایزوایکو در اشتغالزایی تأکید کرد: رونق صنعت کشتی سازی به عنوان یک صنعت مادر  بصورت زنجیروار رونق تمام صنایع مرتبط و پایین دست خود را به همراه دارد و با حمایت از این صنعت میتوان تا حدودی مشکل بیکاری در استان و جنوب کشور را حل کرد.

 






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نصب 13 هزار نشان بازرسی بر روی شناورهای صیادی در هرمزگان/ صدور بیش از 4 هزار و 500 گواهینامه ایمنی

چ آذر 8 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به بازرسی از 6 هزار و 600 شناور صیادی در استان، گفت : تعداد 13 هزار و 200 نشان بازرسی بر روی موتور و بدنه این شناورها نصب شده است. منبع

همچنین بخوانید: